Mister Postman ain’t free

The Word, gratis magazine over neighbourhood life & Global lifestyle, bestaat nu bijna een jaar. Ik ben er weg van. Maar heb mijn ode aan The Word reeds enkele maanden geleden op mijn blog verkondigd dus dat is dat. Nu wil ik graag even wijzen op hun sympathieke oproep. Een brief die in het midden van de zomereditie zat:

‘Dear Subscribed Wordist,

Providing the postman has been doing his job we would like to take the opportunity to let you know of a significant change to The Word’s subscription policy. We’d love it if you could contribute to the postage cost of getting The Word delivered to you. Before you reach for the guillotine, let us explain…’

De brief gaat uiteraard nog een ministukje verder. Simpel gezegd The Word Bunch vraagt om een ‘contribution of €18 voor 6 issues vanaf 2009.

Ik teken hiervoor, can’t miss it.

Note: hun website toont elke dag een post-it die begint met:

Today, The Word:

Vandaag luidt het:

is Spinach.

Heerlijk toch? Daar haalt een mens zijn inspiratie van.

There are no comments on this post.

Geef een reactie

