Stawberry bubbles

Diegenen die me al een beetje kennen, weten alvast dat mijn lievelingsfruit aardbeien zijn. Het gaat verder: aardbeienkoekjes, aardbeienconfituur, aardbeientaart, … in hun categorie zijn het enkel deze versies die ik lust. Maar er is altijd een uitzondering op de regel: Champieter.

Twee jaar geleden met Nieuwjaar kocht ik fantastische strawberry bubbles. De smaak is excellent: dezelfde Champagnedruiven verrijkt met aardbeien uit het Chileense Patagonië. Nu heb ik niet toevallig in die streek rondgereisd om dan nadien deze overheerlijke rose godendrank in Belgische Delhaize vast te stellen! Het verbaasde me nog meer dat het product niet in de kijker kwam te staan maar nu is het eindelijk zover: tv spot (sucks!), print advertentie en een mooie zoete website.

There are no comments on this post.

Geef een reactie

