Pepe en Ashton

Lang geleden, mijn eerste jeans, een échte Pepe Jeans. Wat was het aanbod beperkt destijds.

Nu denk ik dat ik overheersend Diesel’s in mijn kast heb hangen en enkele Fornarina’s of Lee’s maar echt in jaren niet meer gedacht aan ‘Pepe’!

Totdat ik carte blanche kreeg, op zoek naar een zwarte broek. Sorry, again, het shopping mekka centrum opgezocht en Pepe Jeans London herontdekt in hun flagship store. Nice tops, sexy bikini’s en edgy broekjes.

Mijn zwarte broek in de pocket, verliefd geworden op een jeansjasje ‘Gigi’ met zwaluwstaartmodel dat er niet meer in mijn maat was. Heb me aan de kassa laten troosten door Demi Moore’s Ashton Kutcher die samen met topmodel Daria Werbowy de Spring / Summer 2008 collectie showt. Not bad at all…

There are no comments on this post.

Geef een reactie

