Aardbeien telepathie

“Pluk ons!” schreeuwen mijn blozende vriendjes, wanneer ik op mijn zonneterrasje de teelt bekijk. “We zijn te klein, we zijn nog niet helemaal rood, maar we zijn écht écht écht waar, al zoet genoeg! Trouwens, wie weet, wordt het slecht weer, worden we zuur en weggepikt door vogels. Het is te vroeg, maar toch, pluk ons maar!”

Je leest het, ik begrijp mijn aardbeien, en zij begrijpen mij. Vandaag geoogst: 7 aardbeitjes (variërend van groot tot zeer klein).

Eigen wilde ik schrijven over aardbeien die je een echt zen-gevoel geven. Maar dat gaat dus niet op voor de mijne. Fun!

There are no comments on this post.

Geef een reactie

