Wakko blond

Well, velen zijn al ingelicht: ik ga na twee jaar bruin naar BLOND. Geen fashion platina, geen goudlokje, maar lekker gewoontjes balliage (of hoe schrijf je dat?) blond! Drie kleurtjes door je normale haarkleur en in mijn hand een fotootje van een VIP (in dit geval is mijn voorbeeld kapsel van COLBIE). Dankzij de support van mijn lieve collega’tje (die me de kapper tevens heeft aanbevolen) heb ik 3 uur kleuren, wassen en stylen bij WAKKO overwonnen. Het resultaat mag er wezen!!! Het meest hilarische aan mijn kapperbezoek:

5 Reacties

  1. I love it! The same girlfriend in a new Jacket!

  2. En de “na”-foto? We want to see the beautiful result!!!!! 😉

  3. Drie uren bij de kapper? Proficiat dat je dat overleeft!
    Dat is een van de redenen dat ik zelf een kleurshampooke gebruik…

  4. She is a pretty girl!

  5. like Littl’Q said: “NA”-FOTO’S !!!

Geef een reactie

