Olifantenpijpen – Round II

Ok, toegegeven, één van onderstaande modellen is reeds de mijne! Nadat mij werd verteld dat er ook niks, maar dan echt niks mooi was aan deze broek, terwijl ik alleen maar dacht ‘A.L.L.E.S., werkelijk elk detail, I love it!’, kondigde ik au contraire aan: ‘Ik koop deze!’.

Overtuigingsronde 2 vroeg echt wel wat meer inspanning dan foto’tjes trekken. De broek is namelijk in huis en zal gedragen worden! Dus heb ik zondag alle trendy magazines met de maand maart, februari of eventueel januari 2008 op de rug doorbladerd en een collage gemaakt van alle combi’s – ensembles – outfits met olifantenpijpen rond de benen.

De vuurdoop vond vandaag plaatsen (op maandag nooit te veel tijd spenderen aan nieuwe outfits bijeenzoeken in de ochtend!) en is geslaagd!! Hij vond me deze keer reeds schattig en de broek ging erdoor!

2 Reacties

  1. Tuurlijk it passed the test! Adaptation time was required! 😉
    Mss vind ik ze wel op en top de max nu 🙂 (stiekum)

  2. thanks baby
    Ik wist dat ik je kon overtuigen! 😉

Geef een reactie

