Sugarbomb tastings

De Paasklokken komen eraan! Heb mij al laten verleiden om een chocoladekip én een chocolade-ei (mét deugenietengezicht) te kopen bij onze lokale bakker. Keuze was er des te meer, fijnfijn, maar dat leidde helaas tot irritatie bij de brommende klant achter me. Was op zoek naar iets moois: niet te vinden eigenlijk. Paashazenkoppeltjes die knuffelen of een karretje voortduwen, kuikens, kippen, … schattig voor de allerkleinsten maar om je geliefde mee te verrassen; de poppetjes worden garanti liefdeloos gecrusht tussen de boterham. Hagelslag op zijn Pasen’s!

Anyhow, als antwoord op wat wel een esthetisch mooi chocoladegeschenk kan zijn, heb ik hier de prachtige lekkernijen van Eugene & Louise Bakery ontdekt. In een exporuimte te Antwerpen hebben mijn vriendinnetje en ik onszelf getrakteerd op een lekkere reep (Spiced cookie cream dipped in luscious white chocolate) met cartoonlike wikkel er rond! Maar er is zoveel meer te verkrijgen: marsepeinen streetart poppetjes, overheerlijke Ben&Jerry-achtige (cup)cakes, etc! Heerlijk & vrolijk!

spicedcookiecreamdippedlusciouschocolat.jpg

jeremy_marzipan.jpg
spicedcookiecrumblemilkchococake.jpg
Eén reactie

  1. Ik heb de kip toch nog altijd heel gelaten! Uit respect voor mijn kippetje 😉

Geef een reactie

