Become a TRYsument

Waarover gaat Trendwatching eigenlijk? Vandaag ontdekte ik er weer wat meer over. Het leuke aan Trendwatchers is dat ze telkens een nieuw woord voor een nieuwe trend uitvinden. Voor de volgende trend zou ik zeer gevoelig zijn: TRYvertising

It’s not about traditional sampling, though: think of TRYVERTISING as a new breed of product placement in the real world, integrating your goods and services into daily life in a relevant way, so that consumers can make up their minds, for free, based on their experience, not your messages.

Voor het volgende zou ik mezelf als TRYsument willen opgeven (enkel voor UK’ies, Crol?):

London-based Matter is taking an unconventional approach to direct marketing by sending out boxes of “interesting stuff”. Matter works with product manufacturers to compile collections of items for specific audiences, and it sends them out to consumers at no charge.

Matter target één bepaalde doelgroep per box die deze vervolgens op zaterdag aan huis krijgt geleverd. Dé uitgesproken dag om beïnvloed te worden én te spenden. Sinds de tijd van de studentpacks verleden is, verlang ik naar zo’n goodiebag. Zeker als je weet (me dreaming) dat de eerste editie items van onder meer deze brands bevatte: Sony Ericsson (the latest PDA?), Stolichnaya (vodka?), Nintendo, Nissan, Penguin (paperbook?) en Virgin Atlantic (a flying coupon?).

Zei je nu net dat je van minder reclame gelukkig zou worden? Dat dacht je maar.

matter.png

2 Reacties

  1. Crol heeft zich zonet ingeschreven voor een Matter box. Ik sta al te popelen om de goodiebag met open armen in ontvangst te nemen. Wel niet 100% zeker of ik effectief in aanmerking kom, hoewel wonende in de UK. Matter’s doelgroep voor de eerste box is namelijk op een mannelijk publiek gericht…

    Wait and see. Will keep you posted…

  2. Well done, Crolleke! Ik neem ondertussen genoegen met de cadeaubox die morgen bij Goed Gevoel zit 😉

Geef een reactie

