Ken jij ‘pt,’?

What the hell is pt,?koffietassen.jpg

Tegenwoordig loopt het doorbladeren van boekskes (lees: magazines, glossy’s, folders, …) parallel met het uitdiepen van websites. Wat gebeurd er nu (“ik geloof dat hetgene nu volgt minder spectaculair wordt dan je hoopt, maar toch, voel hier mijn euforie…”)? Bij het lezen van een printartikel omtrent het een of andere product check ik de url en hup we komen in een meer dimensionale wereld terecht. In het vernieuwde ‘Only You’ van Ici Paris XL staan er tegenwoordig ook lifestyle- en fashiontips! Via een advertorial over ondeugende roze oogmaskertjes met een smiley erop afgebeeld (this one is NOT my cup of tea :)) kom ik online terecht bij ‘pt,‘.

Na een half uur de vijf home interior topmerken te ontdekken, besef ik dat ik wild ben van hun lampen, een badeend van hun Bud-collectie bezit en als ik dan op het einde besluit om hen te contacteren, valt mijn blik op iets zeer herkenbaars! Naast de adreslijst zie ik een foto van een toren waarin leuke koffietassen worden gestapeld. Deze heeft hetzelfde design als de onze! Ik check even in de keuken: de stempel op de onderkant leest ‘pt,‘.

Okay, je deelt misschien mijn vreugde niet. Maar mocht je weten dat dit een emotionele aankoop is geweest die elke dag opnieuw wordt geapprecieerd dan weet je meteen een beetje waarom. Maar wat het eigenlijk écht speciaal maakt is dat je destijds compleet merkongevoelig & impulsief een aankoop hebt gedaan die je nadien al surfend op een aimabele website terugvindt om dan te beseffen dat je al een tijdje ‘pt,‘-klant bent! It’s Present Time! Woo-hah!

There are no comments on this post.

Geef een reactie

