Zintuiglijk schrijven

Ik ben er gek op! Verslind telkens opnieuw de gratis Ici Parix XL’s en You’s op de markt alleen al voor de heerlijk geurende beschrijvingen.
Stel me de copywriters (soort van auteurs in de reclame) zo voor: hij met zijn neus boven het prachtig ogende flacon, of zij met haar pols onder de sprays uit de nieuwste parfum van Chanel. De moeilijkste opdracht ‘e.v.e.r‘, lijkt me. Zonder bijsluiter met ingrediënten, geen beginnen aan. “Mmmh, anijs, nee, nee, nee, veleer munt.”
! ‘XX en XY’ (klikkerdeklik voor gratis staal), net uit én van Hugo Boss, was weer zo’n opdracht waarvan de geur moest worden gesmaakt: basmati-rijst, daar ruikt die naar! Nooit stoppen met schrijven, jullie! Love it!

Advertenties

There are no comments on this post.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: