Veggie Sunday shop

Ik wil altijd shoppen op ‘zondag’. Paniek! De behoefte is groot maar ‘waarheen’? Laten we in Antwerpen gelukkig toch één schoenwinkel hebben die dan open is. De diervriendelijke Georgette (one click away van een miauw & tsjilp-vriendelijk online aanbod) geeft nu 50%-solden op vegetarische schoenen. Boys & girls, hier enkel the latest fashion footwear en accessoires. Na 5minuten sprong ik dartel de winkel buiten met een heerlijk paar laarzen aan mijn poezelige voeten (hell, who knows my size anyway).
De coolness van deze shop werd nogmaals bevestigd door de flyers van partners die ik in mijn winkeltas ontdekte: retro things to adopt van Mat&Rob én delicieuze alternatieven voor vis & vlees in ‘Ilha Formosa’. Deze restau ga ik zeker niet checken zonder veggie boots aan! You know where to go.

wascothings.jpg

There are no comments on this post.

Geef een reactie

